Isnin, 21 Mac 2011

Freemason-Muqaddimah

Assalamu'alaikum W.B.T. 

Sebenarnya sudah lama saya ingin menulis mengenai topik ini. Hakikatnya saya sendiri bukanlah seorang yang begitu arif mengenai fahaman Freemason ini tetapi berbekalkan dengan niat ingin menambahkan ilmu di dada di samping ingin berkongsi informasi bersama-sama saudara seagama yang lain saya cuba mencari seberapa masa terluang untuk menulis dan memahami apa itu Freemason

Saya akan membahagikan topik ini kepada beberapa bahagian yang dimulai dengan DEFINISI FREEMASON. Tujuan saya berbuat begini ialah supaya kita semua  mudah untuk menerima input yang  ingin disampaikan kerana saya sendiri bukan seorang penggemar rencana dan artikel yang sarat. 


Antara lambang yang dikaitkan dengan fahaman Freemason

Saya harap kita akan memahami Freemason "step by step".InsyaAllah.Wallahu'alam.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...