Khamis, 27 Oktober 2011

How to Hate Zionism?

بسم الله الرحمن الرحيم

How to Hate Zionism for Dummies?:-


1- Solat Berjemaah : 



Sebenarnya memang ada juga yang ditakuti oleh yahudi nie terhadap umat Islam di dunia ini. Apa yang paling ditakuti oleh mereka ini adalah apabila  jumlah jemaah solat subuh kat masjid di seluruh dunia, menyamai jemaah solat jumaat. Mengapa pula yahudi terlalu takut kat orang Islam apabila jemaah solat subuh  menjadi ramai seperti jemaah solat jumaat adalah kerana solat subuh adalah paling sukar dilakukan oleh orang yang munafik...


Selain itu, banyak keistimewaan solat subuh berjemaah nie. Pemimpin yahudi pun tahu apa keistimewaan solat subuh ni. Apabila jumlah jemaah solat subuh pun dah ramai, pastinya perpaduan umat Islam itu nampaknya semakin kuat dan teguh. Perpaduan itulah yang paling ditakuti oleh bangsa yahudi itu sendiri. Apabila keimanan umat Islam semakin teguh dan perpaduan umat Islam diseluruh dunia pun semakin erat, saat itulah yahudi laknatullah ini akan dihancurkan....
(http://arm-kamikaze.blogspot.com/2010/06/apakah-yang-paling-menakutkan-yahudi.html)

2- Jauhi Rokok :



Merokok telah dibuktikan boleh menyebabkan penyakit barah yang boleh membawa maut. Maka jika dilihat kepada firman Allah dalam Surah Al-Baqaroh Ayat 195 yang bermaksud:

 
"..dan janganlah kamu mencampakkan diri kamu kedalam kebinasaan..." adalah haram melibatkan diri kita dengan sesuatu yang boleh membinasakan diri sendiri.


Merokok adalah suatu aktiviti yang jelas mendatangkan pembaziran. Sepertimana hujah diatas, terdapat juga ayat yang menegah umat Islam dari membazir. Engkar kepada perintah Al-Quran hukumnya adalah haram.Kebanyakan syarikat pengeluar rokok adalah kepunyaan Yahudi. Membeli rokok secara tidak lansung adalah menolong syarikat mereka.Segala kemungkaran wajib ditegah dimana cara menegahnya bergantung kepada iman seseorang. Tegahan boleh dibuat dengan kekuatan, percakapan atau yang paling lemah ialah dengan hati.

(http://halaqah.net/v10/index.php?topic=15126.20)


3- Jauhi hiburan bukan Islami :



Seorang pemimpin Imprealis berkata :

"Arak dan nyanyian merupakan dua unsur yang mampu menghancurkan umat Muhammad dengan berkesan berbanding seribu laras meriam. Maka, untuk itu, tenggelamkanlah mereka ke dalam kancah maksiat dan materialistik".
 
Di dalam kitab Aqabat az Zawaj, Ustaz Abdullah Nasih Ulwan menukilkan kata-kata cendekiawan Zionis :


"Kita hendaklah bekerja keras untuk merosakkan akhlak di setiap tempat. Oleh itu, barulah memudahkan penjajahan kita. Sesungguhnya Farwid (Seorang Yahudi) dari kalangan kita, dan dia akan menyebarluaskan hubungan seks di bawah cahaya matahari, supaya menghilangkan apa-apa yang dianggap suci pada pandangan pemuda. Maka, keinginannya akan meninggi, iaitu keinginan seksnya akan meningkat. Ketika itulah hancurnya akhlak".


Ustaz Abdullah Nasih Ulwan mengulas tentang perkara ini. Maka, daripada kata-kata ini, jelaslah bahawa sesungguhnya Yahudi, Freemasonry, Sosialis, Solibiah, Kristianisasi, dan Imprealis sentiasa berbincang, bersepakat dan bekerjasama untuk merosakkan masyarakat Islam dengan cara menghidangkan arak, seks, teater, majalah, surat khabar, rancangan TV, radio, memasarkan buku-buku, serta menerbitkan filem-filem dan drama-drama. Sesungguhnya mereka telah mencapai matlamat mereka yang buruk lagi jahat.
(http://mejakerusi.wordpress.com/2010/12/09/dakyah-freemason-rancangan-hiburan-realiti-hub-pusat-hiburan/)


4- Boikot produk Yahudi :
 
 
Ada yang memandang sinis usaha memboikot produk yang ada kaitannya dengan Zionis. Kata mereka, bukan musuh yang susah tetapi anak bangsa kita yang “merempat”. Apa tidaknya, memboikot barangan Amerika samalah menutup mata pencarian para pekerja Islam yang bekerja dengan syarikat-syarikat berkenaan? Amerika tidak sakit, kita yang tersepit. Boikot itu bukan caranya, dakwa mereka.
 
Ada pula suara sinis yang memandang enteng jerit pekik, maki hamun dan teriak semangat dalam demonstrasi- demonstrasi menentang Yahudi. Persis anjing menyalak bukit! Tel Aviv dan Washington tidak bergegar sedikit pun dengan luapan kemarahan jutaan umat Islam di seluruh dunia. Justeru, kaedah demonstrasi juga bukan cara yang tepat, kata sesetengah pihak yang lain.Namun, itulah sahaja tindakan yang dapat difikirkan dan dilaksanakan demi melahirkan kebencian dan kemarahan. Bukan soal berkesan atau tidak, tetapi apa yang mampu kita buat untuk melahirkan simpati dan empati kita terhadap umat Islam Palestin. Pokoknya mesti ada tindakan – “actions speaks louder than words.”Sebenarnya, Yahudi mesti dibenci dan ditentang mengikut cara yang sangat dibenci dan memudaratkan mereka. Apakah cara itu? Firman Allah:

“Sekali-kali Yahudi dan Nasrani itu tidak akan reda selagi kamu tidak mengikut cara hidup mereka.”

Ini rahsia “hati perut” Yahudi yang dibongkar oleh Allah SWT sendiri. Sekiranya umat Islam berjaya mengamalkan cara hidup Islam dan membuang cara hidup Yahudi, itulah sikap yang paling menyakitkan mereka.
(http://genta-rasa.com/2009/01/18/boikot-cara-hidup-yahudi/)

to be continued..biizniLLAH..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...